Monday, July 30, 2012

Preggy boobies

I picked up two sports bras from H&M today in hopes of having a comfortable bra. I haven’t worn underwires for months, and quite frankly I miss them. Not only is it hard to look good without, but my boobs are so huge it was difficult finding a fitting bra BEFORE I got pregnant. Now they’re just ginormous, to big to handle really. And kind of sad looking.

Yes, I’m having one of those depressed pregnant-days, feeling sorry for myself. I just want to look good again, and some neon will hopefully help. I hope these will hold my knockers in place without cutting of circulation in my torso, and I think the yellow one will be good for nursing as well. I’ve also read you shouldn’t wear underwires during your last months.

Will these get me through my last months? I’m thinking of stocking up if they’re still in good shape after a few weeks since they’re so cheap, but I don’t have much faith in H&M. I don’t want to buy loads of nursing bras yet, since I read you should wait until you’ve been nursing for a few weeks as size changes in the beginning. I don’t want to use more cash then I have to, my boobs are big I can’t buy cheap ones, I have to invest in the more expensive (and also more ugly) bras that I feel are for old ladies.

b2b21f18da7311e1a78c12313804ce91_7

2 comments:

  1. Tenkte å tipse deg om at det er smart å invistere i en god, myk amme - BH (Jeg kjøpte mine på Bebito, ikke noe vits i å kjøpe før du har fått melk i brystene da det er vanskelig å si hvor store de blir på forhånd. Mine ble ca dobbelt så store!) hvis du skal amme småttisen din (første tiden får du supersåre brystvorter. Husk å spørre om hjelp når du er på sykehuset til å legge babyen til brystet. Det er en egen sugeteknikk så brystvortene ikke blir så såre). Jeg hadde også kjøpt noen supermyke truser på BIKBOK. Vet ikke om de har dem enda, men jeg måtte ta hastekeisersnitt og da var bare det mykeste av det mykeste komfortabelt etterpå :) Lykke til ! ;)

    ReplyDelete
  2. Takk for tipset om Bebito, tror kanskje jeg fant en som kan passe der. Jeg er allerede på 85F, så jeg håper virkelig ikke de blir så mye større! Håper jeg kan få nok hjelp på sykehuset så jeg har det i boks innen jeg kommer hjem, har veldig lyst å amme

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...